epson c20sx

Autor: >>> Pablo <<< (ppiotrowski_at_wi.ps.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 10:20:00 MET

Witam!

Ostatnio zalupilem nowa drukarke (4 letni hp juz mnie za bardzo
wkurzyl problemami z zaciaganiem papieru - mozna to bylo naprawic ale
po jakims czasie i tak wracalo). Wybor padl na epson c20sx. I w
zwiazku z tym mam jedno pytanie. Czy ktos kto uzywal drukarek epsona
(modele 480/580/c20/c40) moze mi cos powiedziec o ilosci zuzywanego
tuszu. Konkretnie na ile okolo stron starcza przy niewygorowanym
uzytkowaniu czarnego tuszu. W dokumentacji pisze ze 300 str przy 3.5%
zapelnieniu ale po ogledzinach wskaznika ilosci tuszu raczej w to
watpie. Rowniez mile widziane spostrzezenia i wskazowki dotyczace
uzytkowania tych drukarek.

Dzieki za odpowiedz i pozdrawiam.