Teac W524E a predkosc nagrywania

Autor: _Taunus_ (taunus_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 10:29:17 MET

Witam,

kupilem nagrywarke Teac'a (24x) i mam pytanie do posiadaczy takiego
sprzetu - ile czasu wypala Wam plytke 700Mb (od rozpoczecia do zamkniecia
krazka) - bo mi wychodzi 8 minut - a to chyba sporo jak na 24x (wypalane
Nero - podobne wyniki widzialem na Teac'u 12x - nie licze na dwokrotne
skrocenie - ale chociaz 5-6 min.)

moj sprzecik to PIII 450, 196Mb RAM, dysk 30G Seagate (na normalnej
tasiemce), nagrywarka podpieta na drugiej tasmie jako Master

pozdrawiam,
_Taunus_