Re: Athlon 1700 XP i Epox 8KHA+ :((

Autor: SirDavid (adamd_at_fastmail.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 10:04:05 MET

On Thu, 17 Jan 2002 09:31:55 +0100, Marcin <marost_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>do zestawiku dodalem coolerek CoolerMaster HCC-001 (taki z miedziana
>plytka na dole) kurcze kosztowal kupe kasy, a pracuje glosniej niz moj
>odkurzacz.
Nie wiem co to za cooler, ale trzeba było się od razu rozglądać za
czymś cichym. Cena nic nie mówi o wydajności i głośności coolera, ja
po wymianie na inny kosztujący tyle samo zanotowałem zarówno znacznie
zmniejszenie poziomu hałasu, jak i temperatury o ok. 10 stopni.

> No i temperatura - po przesiadce z celerona 633 szok
> gdy po 5 min. testow temp. przy zdjetej obudowie skoczyla do
> 50 st.C Czy tak byc powinno????
Nie porównuj z Celeronem 633, na Duronie 600 też miałbyś dużo mniej
(może więcej niż na C., ale jednak). 50 stopni to jeszcze nie jest tak
bardzo źle, zależy też jak mocno proc był obciążony tymi testami.

>Jakby tego nie dostyc okazalo sie ze w obudowe midi moge wykorzystac tylko
>1 kieszen na CD, w reszcie przeszkadzaja kondensatory na brzegu plyty.
Normalka, ale o to pretensje miej do producenta obudowy. Płyta jest
zgodna ze specyfikacją standardu ATX. Gdyby obudowa była głębsza albo
napędy krótsze, to wszystko by się mieściło (napędy cd/dvd/cdrw
potrafią się różnić długością dość znacznie i niektóre pewnie by się
zmieściły)

>No i najwiekszy booool, odpalilem kompresje filmu i z wscieklosci
>dostalem drgawek wydajnosc taka sama jak u kumpla na Athlonie 1GHz
Czym i jak to zmierzyłeś? I jak inne testy?

Adam.