Re: Ktory lepszy? Caviar czy Seagate?

Autor: .:martin:. (martin_at_megapolis.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 10:04:36 MET

Użytkownik "Macin" <phoor_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Czy sie slyszy czy nie o tym ze sie sypia to nie jest zbyt dobre kryterium.
Liczba Seagatow i IBMow jest relatywnie wyzsza od osob ktore uzywaja WD. To
tak jakby opisywac na grupie ze IBM sie sypia a WD nie, ale wszyscy uywaja
IBMow :-)

A tak powaznie. IBM sypie sie seria a z Seagatami jest roznie. Czasem u
kazdego producenta trafiaja sie trafne serie.
Ja osobiscie uzywam Barracude III i jestem zadowolony. Teraz szykuje sie na
WD bo wg mnie sa bardzo cieche

Pozdrawiam. Marcin