Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: Jarek G. (jgoralski_at_faq.net.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 08:24:34 MET

Dnia Wed, 16 Jan 2002 15:10:00 +0100, "toltek" <toltek_at_wp.pl> napisal(-a)
cos takiego:

>u mnie w pracy stoja takie, (chyba Dell ale nie mam pewnosci) wszystko cale
>czarne - jakosc uzytego plastiku nie jest zbyt wysoka ... pewnie to wersja
>dla ubogich krajow takich jak Polska:-)
Ostatnio Dell robi takie cos - faktycznie, obudowa duuzo gorsza od tych
starszych, z klapka podnoszona do gory (czy jakos tak, nie pamietam - bo
szybko ucieklem od tego - gowno jakies) i takie klimaty. Pod klapka bodajze
jakies wyjscia na swiat.. to to?

Pozdrawiam,

mailto: jgoralski_at_faq.net.pl
GG: 425767 (ICQ mi zdechlo..)