Re: Avert TV

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 08:21:19 MET

Użytkownik "Darek" <darek999_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Zmieniłem komputer na nowszy model i mam problem z tunerem Aver TV USB
> (zew.).
> Przy próbie uruchomienia aplikacji (Aver) mam komunikaty:
> "I2c read property not found"
> "Can not create Graph Builder"
>
> Karta poprawnie zainstalowana i nie zgłasza konfliktów.
> Mam oryginalne sterowniki do tej karty, próbowałem różnych konfiguracji i
> różnych sterowników, nawet do Win98. Ciągle nie działa. :-(((
> Mam Windows 200ProPL +SP2, DX8.1, GeForce2GO

karta ??? chyba pudełko !! :-) skoro zewnętrzny Tuner

czy zmieniając kompa zmieniłeś system ??? na tego 200Pro ???
ściagnij najnowsze stery od Aver'a na swój system !
moze tez masz coś z kartą graficzną ??? jakie stery na niej masz (które
detonatory?) najlepiej jakbyś dał oficjalne ! bo moze nie ma overlay'a albo
coś innego z Grafiką sie sypie !
druga sprawa looknij czy port USB dzieli jeszcze z czymś przerwania i czy w
BIOS'ie masz zaznaczone przydzielanie IRQ dla USB (dla VGA tez najlepiej
przydziel)

pozdra