Re: Zaawansowane partycjonowanie dysku

Autor: Slawek (slwkk_at_poczta.fm)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 20:29:37 MET

Użytkownik "Piotr Gajewski" <gajos_at_-REMOVE-pnd.com.pl> napisał w wiadomości

> Hehe, teraz wydaje mu sie pewnie ze taki ogromny dysk to poszaleje z
> systemami. Ciekawe po jakim czasie tego miejsca zacznie mu brakowac i
> zacznie kosic winXX ;-))))

Poco mi tyle systemow ? :) Sprawa jest prosta:

1. win 98SE - 2 partycje - 7GB - windows brejdaka, zebym juz nie widzial
jego rzeczy nigdy. Bedzie mial swoj windows to moze wkoncu zacznie go
szanowac i porzadkowac, bo juz nie mam ochoty patrzec na jego katalogi
porozrzucane w najprzerozniejszych miejscach na dysku i skroty, skrotow na
pulpicie, ktore co dzien usuwam...

2. Win 98SE - 1 partycja - 3GB - windows ogolny dla rodzinki zeby sobie
czasem brejdaczka jakies wypracowanie pisala, zeby sobie tata po internecie
pobuszowal i takie tam :)

3. Win 98SE - 4 partycje - 33GB - moj windows do zastosowan: gry, programy,
programowanie...

4. Win2k - 2 partycje - 15GB - moj windows do zastosowan: programy, siec,
programowanie i pakiet biurowy czyli system raczej do stabilnej pacy.

5. Win xp - 1 partycja - 4GB - krotkie poznanie nowego windowsa i
astalavista baby ;)

6. Redhat 7.2 - 8GB
7. Freebsd - 8GB

- nauka systemow, zastosowania raczej sieciowe...

pozdr. Slawke