Re: [BIOS] Spread Spectrum

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 22:48:53 MET

Grzegorz wrote:

>=20
> Nie jestem ekspertem, ale postaram Ci si=EA wyt=B3umaczy=E6 t=EA funkcj=
=EA.

[tu byl wywod :)]

Nie do konca. Spread Spectrum zmniejsza zaklocenia EM emitowane przez=20
komputer poprzez 'wygladzenie' sygnalu zegarowego. Moze to faktycznie=20
pogorszyc lub nawet uniemozliwic prace niektorym urzadzeniom (zwlaszcza=20
jesli mamy podkrecony sprzet).

--=20
Raf
raist_at_poczta.fm