Re: problem z plyta glowna (zasilaczem?)...

Autor: 2late (deadlog_at_wp.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 18:40:19 MET

golota707_at_poczta.onet.pl napisał(a):
> Witam, szukam kogos kto pomoze mi rozwiazac problem sprzetowy (tak mi sie
> zdaje). Otoz od czasu do czasu gdy resetuje komputer nie startuje mi karta
> graficzna - nie ma zadnego sygnalu na monitor, choc komputer niby normalnie sie
> odpala. Musze wtedy wylaczyc calkiem zasilanie i odczekac kiladziesiat sekund
> zeby wlaczyl sie normalnie.
Miałem cos podobnego, niewiadomo co, z czasem samo ustąpiło,
najprawdopodobniej chodzi o zaawansowane zarządzanie energią. Moja rada:
bez rzadnych gwałtownych ruchów.
Pozdrawiam

--
2late outspace communication 1999*2001 (R) deadlog_at_wp.pl
When it comes to relationships with women, I'm the winner of the August Strindberg Award.