problem z plyta glowna (zasilaczem?)...

Autor: golota707_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 15 Jan 2002 - 12:21:59 MET

Witam, szukam kogos kto pomoze mi rozwiazac problem sprzetowy (tak mi sie
zdaje). Otoz od czasu do czasu gdy resetuje komputer nie startuje mi karta
graficzna - nie ma zadnego sygnalu na monitor, choc komputer niby normalnie sie
odpala. Musze wtedy wylaczyc calkiem zasilanie i odczekac kiladziesiat sekund
zeby wlaczyl sie normalnie.
Mam plyte ECS k7vza, procek duron, pamiec pc133, karte graf. geforce mx200.
Szukam komponentu ktory powoduje problem, ale troche ciezko mi go znalezc -
niektorzy mowia ze karta graficzna jest slaba i to jej wina, inni ze plyta,
jeszcze inni ze to wina ramu, a ostatnio sie dowiedzialem ze zasilacz moze byc
za slaby... :)
Czekam na konkretne sugestie co do tego jak wytropic usterke i moze nawet
naprawic - prosze nie pisac "jak kupiles taki zlom to teraz masz.." bo to nic
nie wniesie...

Pozdrawiam, golota.