pomocy-kłopoty z HP

Autor: magdalenca_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 15 Jan 2002 - 22:11:39 MET

Witam wszystkich i bardzo prosze o pomoc !
mam problem z drukarką HP LaserJet 1000. Drukarka jest nowa, kupiona 2 tygodnie
temu. Na początku nie było z nia zadnych klopotow, az tu nagle 5 dni temu
odmówila posluszentwa - nie chciala w ogóle drukowac, pojawial sie
komunikat "Podczas zapisywania do USB001 wystąpił błąd drukarki. System nie
może zapisywać do określonego urządzenia." Zrestartowalam komputer, ale bez
skutku. Pomoglo dopiero ponowne zainstalowanie drukarki - na krótko, bo dzisiaj
sytuacja sie powtórzyła.
Dzwoniłam do sklepu, gdzie drukarka zostala kupiona i tam mi powiedzieli,ze
problem tkwi najprawdopodobniej w komputerze a nie w drukarce, i ze konieczne
bedzie przeinstalowanie całego systemu. Poradzilam sie tez znajomego, ktory z
kolei twierdzi, ze pomoze tu aktualizacja systemu która powinna być dostępna
gdzieś na stronach Microsoft; twierdzi, że system, który jest u mnie
rzeczywiście może mieć problemy z obsługą portu USB. Możliwe jednak, że problem
wcale nie tkwi w komputerze.

No i co ja mam zrobic?
Prosze, poradzcie mi cos, bo jestem kompletnie zielona w tym temacie ;-(

Z góry dziekuje
Magda