Re: szumy przy AudioCD

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 00:02:42 MET

Olo wrote:

> Odtwarzając płyte z muzyką w PC-DVDe strasznie szumi cos w tle.
> Sprawdzałem w MS'mixerze i sie okazuje, ze dzwiek zamiast iść w formacie
> AudioCD lub Digital CD wali jako WAV.

Jeżeli "wali" po WAV, to twój player MUSI to przerabiać (np. WinAmp) z
danych przesyłanych po IDE) na WAV - sprawdź systemowym CDPlayer'em!

> Czy jesli odepne kabel łączący "AnalogCD -CDin" w karcie dziekowej to > cos strace?
Zależy: jeżeli będziesz odtwarzał tym samym playerem (czyli po WAV) to
będzie zero efektu, ale jeżeli odtworzysz jakimś AudioCD Playerem, to
będzie cisza ;-(

P.S. Jeżeli natomiast szumi Ci po przesyłaniu po tym "kabelku", to winę
może ponosić właśnie on: większość obecnie dostępnych kabelków ma
podłączoną tylko jedną masę - może twoja karta (lub CDek) też ma tylko
jedną masę i akurat nie trafiłeś?

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|