szumy przy AudioCD

Autor: Olo (proarte_at_go2.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 13:15:22 MET

Odtwarzając płyte z muzyką w PC-DVDe strasznie szumi cos w tle.
Sprawdzałem w MS'mixerze i sie okazuje, ze dzwiek zamiast iść w formacie
AudioCD lub Digital CD wali jako WAV.
nie wiem jak sie pozbyc tych szumów. Czy jesli odepne kabel łączący
"AnalogCD -CDin" w karcie dziekowej to cos strace? Wydaje mi sie ze gorzej
jak jest to juz byc nie moze ale skoro tak to po co dodają ten kabelek?
Czy AnalogAudioCD to mialo byc w zalozeniu to lepszym rozwiązaniem ?

pozdro
mariusz