Re: Jakie odświeżanie?

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 19:28:32 MET

Użytkownik rasuh <krzysztof_at_zetobi.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a1u85t$k3r$1_at_news.tpi.pl...
> Jak obliczyć odświeżanie monitora przy zadanej rozdzielczości mając dane
> częstotliwości poziomą i pionową oraz pasmo przenoszenia?
>
> Potrzbne mi to ponieważ znalazłem sprzeczne informacje o częstotliwości
> odświeżania pewnego monitora na różnych stronach i nie wiem kto się pomylił.

Nie będę się rozpisywał napiszę tylko przykład.

Chcesz kupić monitor żeby miał odświeżanie 85Hz w rozdzielczości 1280x1024
to muszisz kupić taki którego częstotliwość pozioma wynosi:
85*1280 =ok. 114 Khz

A jak masz cieniutkiego z częstotliwością poziomą 72Khz to będziesz miał max.
w 1280x1024 ok. 60hz a w 1024x768 - ok.70hz

PeJot