Re: abit problem

Autor: D.K. (amidar_at_poczta.fm)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 18:20:17 MET

Niestety to nie ten problem :(. Zainstalowalem juz patche udostepnione przez
VIA i nic. Dalej to samo. Na Duronie 800 problemu tego nie ma (szyna
100MHz). Wyslalem opis bledu do abita i hurtowni z ktorej pochodzi plyta.
Zobacze co oni napisza.

> http://www.viahardware.com/faq/kt7/kt7faq.htm
ta strone znam juz prawie na mamiec. Kilka razy ja przegladalem. Glownie
zalecaja upgrade biosu na 3R lub wyzsza i wylaczenie ACPI (po przeedytowaniu
biosu). Sprawdzalem na kilku roznych wersjach biosow (WW, ZT, 3R, 3R01,
3R02, 3R03, 4A, 64). Zawsze to samo.

Mimo wszystko dzieki