Re: abit problem

Autor: Michal Letowski (milet_at_geocities.com)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 17:43:30 MET

Użytkownik "D.K." <amidar_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Cze !!!

[...problemy...]

> Ps2. Jezeli znacie jakies listy dyskusyjne zajmujace sie "hardware-em" to
> prosze o namiar.
http://www.viahardware.com/faq/kt7/kt7faq.htm
i w ogole forum dyskusyjne
http://www.viahardware.com/

Podane przez Ciebie objawy pasuja do problemu znanego jako "686B bug".
Ale oczywiscie moze to cos innego... Sprawdz, czy masz w miare nowa
wersje BIOS-u.

> Ps3. A moze lepiej zmienic plyte ? Na jaka ? Koniecznie musi miec
mozliwosc
> podkrecania zarowno mnoznikiem jak i fsb, przynajmniej 5 PCI, 2 USB i
> obslugowac DIMM-y SDRAM-y 133MHz. Dobrze by bylo gdyby posiadala RAID-a
> (chociaz niekoniecznie). Oczywiscie musi poprawnie pracowac z Athlonem
> 1.33GHz +.

Ja bym nie zmienial... Mój Abit pracuje prawie ze idealnie. Chociaz sie
nameczylem, zeby wszystko optymalnie skonfigurowac....

Michal Letowski