Re: AMD vs Intel rynek CPU [TOTAL OT]

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 12:37:53 MET

Andrzej Pinczuk <andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl> wrote in

Pozwolice ze odpowiem 1 postem :-)

> [...]

Jednak i tak wydaje mi sie ze to mozna to zmienic, przeciez spotkanie w
gronie ludzi ktorych sie zna od wielu lat (w moim przypadku AD.97) tyle ze
online zawsze bywa dosc przyjemne :-). Jezeli byla by wola spotkania to
trzeba napisac nowy temat i sprawdzic kto by sie pisal na takie spotkanie.
Pozniej jakies fotki ze zlociku, stronka itp. Po za FAQ grupa pl.comp.pecet
nie ma wlasnej strony, a ta napewno by powstala gdyby byl zlot.

> Fakt, kiedys byla wieksza kultura na sieci, dopoki tepsa nie
> wprowadzila numeru dostepowego przez 0202122.
Ja niestety bez TPSA swego czasu nie mial bym szans na dostep z domu do
sieci. Mysle ze zamysl byl dobry a ludzie sa i tacy i inni.

> Od tego czasu zaczelo
> naplywac co raz wiecej ludzi ktorzy nagle zachlysneli sie internetem i
> sadzli, ze sa bezkarni na sieci. Poza tym z roku na roku przybywa
> uzytkownikow PC - i zazwyczaj so to mlodzi uzytkownicy, a lawinowo
> zwiekszajaca sie ilosc postow na pewno nie sprzyja takiej integracji
> :-(
Czy ja wiem? Przeciez na wielu innych grupach o nie mniejszej poczytnosci
takie zloty odbywaja sie dosc regularnie. A zrobic zlot na pl.comp.pecet wg
mnie by trzeba :-) juz sobie wyobrazam co by sie dzialo :-))). Znajomy w
Holandii byl na zlocie hardwerowcow z tamtejszej grupy - byl zaszokowany,
zlot byl w lesie, namioty, samochody, prad , komputery i szerokopasmowy
dostep do netu, cala impreza trwala przez weekend. Oczywiscie znalazly sie
nawet firmy ktore im to sponsorowaly. Nie mowie o czyms takim ale bardziej
skromnym zlocie jednak, zlot bez kompow to tez bylby zlot stracony ;-).
Oczywiscie wszystko mozna zrobic jak bedzie cieplo ale organizowac trzeba
wczesniej.
 Wiec co wy na to?

--
Best regards