Re: AMD vs Intel rynek CPU [TOTAL OT]

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 07:19:17 MET

Egggead <WYTNIJ.egghead_at_wp.pl> napisal(a):

>Swietny pomysl (przypominaja mi sie czasy sceny Amigowej). Modem mam od
>1995 roku, ale z usenetu korzystam dopiero od 1998; wydaje mie sie, ze
>wowczas grupy byly bardziej zzyte, obecnie wyglada to zupelnie inaczej

Fakt, kiedys byla wieksza kultura na sieci, dopoki tepsa nie wprowadzila numeru
dostepowego przez 0202122. Od tego czasu zaczelo naplywac co raz wiecej ludzi
ktorzy nagle zachlysneli sie internetem i sadzli, ze sa bezkarni na sieci.
Poza tym z roku na roku przybywa uzytkownikow PC - i zazwyczaj so to mlodzi uzytkownicy,
a lawinowo zwiekszajaca sie ilosc postow na pewno nie sprzyja takiej integracji :-(

Andrzej