Re: komu jeszcze firma 2A odciela IRC - brak DNS i rev DNS

Autor: Robgold (robgold_at_zse.edu.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 18:26:48 MET

Użytkownik "Kosiarz" <koszni_at_polbox.com> napisał w wiadomości

> i jak mam wejsc jak musze byc zaproszony?
> A w ogole chodzi mi w tym wszystkim o to ze z IRCa moglem korzystac
> normalnie i dowolnie a teraz nie i tyle.
> Przedtem bylem podpiety pod bramke : gate.arbuzowa.2A.pl a teraz to
zmienili
> i nie zarejestrowali RevDNS.

i to jest normalne ..dopuki nie masz zarejestrowanego revDNS'a masz marne
szanse ze IRC ci zadziala , dodatkow niektre chat'y tez ci moga nie dzialac

tylko zastanawia mnie 1 rzecz ..ja ten serwer dziala bez rev'a , kurcze
..przeciez to jest jedna z priorytetowych spraw a by zarejestrowwac strefe
odwrotna