Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 12:18:18 MET

"Mariusz" <mariusz_at_cz.onet.pl> wrote in news:a1ub39$m1v$1_at_news.onet.pl:

> Chetnie. Mam w sieci okolo 500 komputerów marki Siemens-Fujitsu.
> Począwszy od Pentium II 350 a skonczywszy na Pentium III 933 (ostatnia
> dostawa 100szt.). Wszystkie mają w bebechach plyty (z wytrawionym
> znakiem Siemens) marki Siemens, pamieci marki Siemens, czytniki kart
> marki.. no zgadnijcie jakiej? Dyski twarde ostatnio tez Fujitsu siemns
> w nich widzialem. Monitory tez oczywiście firmowane Siemens-Fujitsu.
> W serwerku HP, taka duza 6 procesorowa maszyna, tez mam _wszystko_
> marki HP. Od plyty glównej, pamieci a skonczywszy na obudowie.

FIRMOWANE! Wlasnie to dlatego nosi nazwe branding...
Nowa obudowa, plyta glowna jest gdzie indziej robiona (na zamowienie),
pamieci - nie wiem czy Simens zalicza sie do 3 producentow pamieci na
swiecie , a znaczek na monitorze to porostu smiech na sali. Marketing kaze
ci wierzyc w znaczki w marke a ty wierzysz...

> Nie prawda, nie nakleja znaczka. Plyty mają _wytrawione_ znaki HP......
> Zresztą są w ich standardzie....
LOL :-)))))
I co z tego.
Faktycznym producentem plyt HP w vectrach byl przez jakis czas Gigabyte i
tam na Tajwanie byly te plyty robione i tam juz nazywaly sie HP, byly
robione wg specyfikacji i na zamowienie HP bo HP sie tymi bzdurami nie
zajmuje...

> Dupa Jasiu... Wystarczy porównac numery fabryki na plytach laptopów,
> czy squadaków, i juz wisz kto dla kogo produkuje. Zresztą nie wszystkie
> firmy ukrywają swoich podwykonawców, czy producentów....

Taaaaaa :-) Kod fabryki ROTFL :-)))))))))
Wlasnie dlatego o brandingu tak malo sie mowi bo takie pierdoly jak kod
fabryki czy znaczek to kwestia umowy po miedzy producentem sprzetu a
odbiorca. Jak chcesz to zyj w swoim idealnym swiecie z idealnym markowym
sprzecie de facto produkowanym przez super nowoczesna fabryke ale w Chinach
na zadupiu. :-)

--
Best regards
 	The EaGle