Re: AMD

Autor: edwardek (estencel_at_winkowski.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 12:10:08 MET

....pewnie bez wielkiego zwiazku, ale mam podobna plyte albo nawet
taka samo (nie pamietam teraz numerkow), procesor
D600, mialem go przekreconego na D900 przez pol roku.
Nie bylo z nim zadnych problemow, poza tym ze jak
go wylaczylem z zasilania, to musialem odczekac ok. 30 sekund
aby moc go ponownie wlaczyc (bylo podniesione napiecie),
ale temp w upalne letnie dni nie przekroczyla nigdy 65 stopni.
Teraz zmniejszylem taktowanie z 900 na 800, zmniejszylem napiecie
i nie mam juz tego problemu. Mozna spokojnie wlaczac, wylaczac
i zalapuje od razu.

widac u mnie to byl przekrecony procek, ale pewnie blyta tez
nie jest bez winy....

pzdr
edwardek