lan na ECS K7S5a ?

Autor: aRKADIUSS (jarmuzea_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 12:07:59 MET

Cześć

Mam pytanie, jak rozwiązać następujący problem.
Instaluję sterowniki dla owej siecówki na tym sisie pod win2k prof.
Karte widzi, i nie ma żadnych błędów sprzętowych (w biosie też jest
włączona) ale nie widzę wogóle otoczenia sieciowego.
Jakby TCP/IP nie działało, chociaż jest zainstalowane. Jak wsadzę na PCI
siecówkę Realteka to mi wszystko działa, ale chcę by działała mi ta siecówka
z płyty gł.

Co może być przyną takowego zachowania?
Dzięki z góry za pomoc.

aRKADIUSS