Re: Niebanalna obudowa... poradzcie

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 09:02:22 MET

> Sprowadza to ktoś? Krzysztof, poważnie jesteś zainteresowany (jakby co, to
> na priv)? Będę się starał ją w jakiś sposób zdobyć, może prywatnymi
kanałami
> jeśli nie da rady inaczej.....

Chieftec DX01WD (http://www.chieftec.com/products/dragon/dx01wd.htm) jest do
kupienia tu:
http://pro.thesar.waw.pl/adax.htm i tu:
http://www.zbymar.pl/cennik.html (cennik w formacie Excel)

Oczywiście nie wiem, czy mają to teraz na magazynie, ale z pewnością nie
kupują tego od Action (bo on nie sprowadza tego modelu) . Chyba JTT ma coś
wspólnego ze sprowadzaniem tej obudowy - sądząc po sąsiedztwie w cenniku
serwerków Adax.

Mnie osobiście interesuje model bez klapki DX01W, może jeszcze komuś zalega
na magazynie ...

B.