Re: Niebanalna obudowa... poradzcie

Autor: Mariusz (mariusz_at_cz.onet.pl)
Data: Sat 12 Jan 2002 - 15:25:56 MET

Witajcie !
Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionixNOSPAM_at_wp.pl> napisał w
wiadomości news:a1nheu$329$1_at_news.tpi.pl...

> do tego mocny ENERMAX [maja opinie najlpeszych na swiecie! ] 350W i
obudowy
> nie zmienisz przez kupe lat (jeli nie wpadna na atx 2.0 itp)
>
> sam taka chyba lykne (ale polska...gdzie to :( )

Dzięki za odpowiedzi.
W grę wchodzi Enlight, Chieftec. Ale dopiero ślinka mi pociekła na obudowę
proponowaną przez Krzysztofa, link wyżej. Ta stylistyka.... ten kolor.....
no i wykonanie, wygląda nieźle, o zasilaczu nie wspomnę. Cena 146 Euro (czy
to z watem?)... do zaakceptowania. Tylko pytanie zasadnicze: gdzie to kupić
(zarówno tą niemiecką, jak i Chieftec'a )?
Sprowadza to ktoś? Krzysztof, poważnie jesteś zainteresowany (jakby co, to
na priv)? Będę się starał ją w jakiś sposób zdobyć, może prywatnymi kanałami
jeśli nie da rady inaczej.....

Ewentualnie ten Chieftec Dragon... Też prezentuje się nieźle i wygląda na
solidną... Ale to już ostateczność :-))).
Pozdrawiam
Mariusz