Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 02:24:26 MET

On Sun, 13 Jan 2002 18:32:05 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:

>pamieci i czesciowo karty graficzne byly od innych producentow. Ale plyty
>glowne zawsze pakuja swoje, IBM i F-S swoje dyski, F-S do tego pamieci
>Siemensa...
Tylko wyproduowane przez.....

>to, ze kosci sa przetestowane i wszystkie trzymaja pewien poziom
>jakosciowy, niezaleznie od pochodzenia elementow.
I wlasnie dlatego markowe kmpy wiecej kosztuja. Tam zarowno plyty i
wiele innych elementow poddane sa wczesniej troch elepszej kontroli
jakosci. W Firmie mam same compaqui i jesli cos w nich padalo
kiedykolwiek to HDDki Barracuda III i 2x grafika Matrox G100 i kilka
monitorow do zludzenia przypominajacych CTXy.
Poza tym kompty chodza 24/24

W sumie to roznie bywa - jedni tylko projektuja inni jeszcze tez sami
sobie produkuja, ale od tego chyba sie juz odchodzi.

>Wiesz, jak chce sie dowiedziec czegos mniej oczywistego, to niech
>naskrobie prosbe na pl.comp.pecet -- pare interesujacych rzeczy mozemy mu
>powiedziec, jak ladnie poprosi ;)
:-)))))

Pozdrawiam
GLide