płyta spaliła procesor :-> cd.

Autor: cantrix (cantrix_at_polbox.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 01:57:23 MET

Witam,
no więc tak: komp. przeszedł przez dwa następne serwisy i
1. procesor cieszy się 100 proc. zdrowiem
2. płyta ma prawdopodobnie nietypowe uszkodzenie -- przestała obsługiwać wysoko taktowane procesory; poszła do
reklamacji

na koniec ciekawostka: ten pierwszy serwis, który widać procesora nie sprawdził, napisał jeszcze, że to płyta z HPT 366,
wziął za tę rewelacyjną diagnozę prawie 100 zł, a dodatkowo okazało się, że nadłamali zaczep radiatora w przejściówce,
więc musiałam kupić nową; razem koszt 165 zł. A co byłoby, gdybym nie zaniosła komp. gdzie indziej? Zdaje się, że
czekałby mnie jeszcze zakup procesora...
Cantrix