Re: Malowany Atholn1000 na ECS (SIS).

Autor: Gozdek (gozdek_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 01:34:28 MET

Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionixNOSPAM_at_wp.pl> napisał w
wiadomości news:a1sc7d$r20$1_at_news.tpi.pl...

> ale po co ! dziewczynie :) sorry ale one to sobie tapetki zmieniaja i
emaile
> sla wiec nie wiem czy oplaca sie ci to robic - moze zasilacz nie wytrzyma
> jak lipny i bedzi sie grzalo :) wiec czy warto ?

Mysle ze warto. Obudowa jest firmowa, zasialacz tez - powinno byc OK.
Dzieki za odzew - pomaluje jutro i sprawdze.

> zostaw w spokoju jesli to normalna babka to i tak nie odczuje ani nie
> potrzebne jej to.

Normalna to chyba nie jest skoro ucieszyla sie z nowego komputera ;-)

pozdrawiam
Gozdek