Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 22:48:28 MET

"T.F." <tf_at_motocykle.org> wrote in news:a1sruj$hac$1_at_pingwin.acn.pl:

> Tia
> i wtedy AMD bedzie miala 99% rynku.
> I nareszcie bedzie mogla zarobic na procesorach
> (tak jak to przez kilka rat robil monopolista INTEL)
>
> I bedziesz mial Durony po 500-600 zl
> a Athlony po 1500 zl.
>
> I wtedy zaplaczesz....
> I wspomnisz te czasy, gdy na rynku byly DWIE firmy
> i SILNIE ze soba konkurowaly !!!!

Ze coooooooooooo?

Silna konkurencja to dla ciebie 80 udzialu Intela i 20 % AMD????????????
 Tylko na naszym rynku tak jest, Intel nie dopusci do tego zeby na swiecie
rosl az tak udzial AMD aby doszlo do 80% udzialu AMD.
Piszac "No coz wypada mi liczyc tylko aby ta
dobra passa sie utrzymala" oczywiscie nie chodzilo mi o zdominowanie rynku
przez AMD chodzilo mi o to aby rosl udzial AMD a wtedy Intel bedzie musial
obnizyc ceny.

--
Best regards
 	The EaGle