Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: Mariusz (mariusz_at_cz.onet.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 10:18:27 MET

Witam,
Użytkownik "T.F." <tf_at_motocykle.org> napisał w wiadomości
> Użytkownik "The_EaGle" <theeagle_at_tenbit.pl> ...

> Tia
> i wtedy AMD bedzie miala 99% rynku.
> I nareszcie bedzie mogla zarobic na procesorach
> (tak jak to przez kilka rat robil monopolista INTEL)
>
> I bedziesz mial Durony po 500-600 zl
> a Athlony po 1500 zl.
>
> I wtedy zaplaczesz....
> I wspomnisz te czasy, gdy na rynku byly DWIE firmy
> i SILNIE ze soba konkurowaly !!!!

Dokładnie.
Taka sama sytuacja była z NVidią. Sytuacja staje się bardzo niebezpieczna,
kiedy jeden producent wytycza standardy i forsuje swoje rozwiązania....
(Microsoft?!?). Intel, AMD,... no właśnie. I powinien być jeszcze ktoś,
trzecia firma. Pamiętajcie, że wtedy zyskujemy my, klienci.
Pozdrawiam
Mariusz