Re: AMD vs Intel rynek CPU - serwery

Autor: T.F. (tf_at_motocykle.org)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 21:48:20 MET

Użytkownik "The_EaGle" <theeagle_at_tenbit.pl> ...
> Wlasnie, cos ciekawego co mi sie ostatnio obilo o uszy to sladaki w
> segemnecie serwerow! Wlasnie te 5% bylo czys takim. Oznacza to ze czesc
> (mala czesc) fimr nie kupuje serwerow Dell'a, HP czy Compaq'a ale daje
> wlasnemu adminowi pole do popisu.

Pracuje w malej firmie komputerowe w Warszawie.
Zapewniamy obsluge informatyczna naszym klientom.
Jest tego ok. 40 firm, glownie z Wawy (+ kilka z reszty Polski).
Firmy sredniej wielkosci: od 5 do 200 pracownikow.

Lacznie bedzie okolo 100 serwerow.

ZALEDWIE 3 (slownie: TRZY) SERWERY SA FIRMOWE !!!
(IBM+Dell+Compaq)

Cala reszta sprzetu jest zlozona przez nas !!!

--
T.F.