Odp: SOLTEK SL-75DRV2

Autor: gburek (marnow_at_interia.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 20:46:23 MET

Użytkownik Gul Fiber <patchus_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a1s4hj$avi$1_at_shilo.silesia.pik-net.pl...
> Czy mial ktos do czynienia z ta plyta ?
> jakies opinie - bylbym wdzieczny bo zastanawiam sie nad zakupem

ja mam.
opinie pozytywne, zadnych problemow chociaz za bardzo nie eksperymentowalem,
(nie podkrecalem procka itd.) chociaz test pamieci na Sisoft wybadl jakos
cienko - nie wiem dlaczego, ale generalnie parametry plyty dobre, duze
mozliwosci regulacji napiec itp.- chociaz w plytach tej klasy to raczej
standard