Re: chlopaki podpowiedzcie - plz

Autor: Roger (roger7_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 15:01:20 MET

"big_boy" <big_boy_at_wp.pl> wrote in message news:a1s1m0$p3q$1_at_h1.uw.edu.pl...
> potrzeba win xp pl, gdzie go znalezc chm????

w sklepie

> podpowiedzcie plz
> btw
> mam abita kt7a i zastanawiam sie nad kupnem athlona t birda 1000 z fsb200
> lub t birda 1000 z fsb266 jak myslicie ktorego lepiej kupic???

tego na 133 (266 ddr) , bo cena jest podobna jak tego na 100 (200 ddr)

> Ja osobiscie byl bym za tym pierwszym - zmienil bym fsb na 133 i mial bym
> bez problemu 1330Mhz zrobilem tak z duronem

co nie implikuje, ze tak samo bedzie z athlonem.
moze bedziesz wlasnie musial obnizyc mnoznik zeby go puscic na 133

>600 (6x133=800 napiecie
> podnioslem o 1V) i

o 1 V ? Hmmm, na pewno zmieniales ?
chyba 0.1 v

>nic nie musialem zmieniac ani pamieci na markowe (a mam
> zwykle PC133)

a po co mialbys zmieniac na markowe, skoro taktowanie
ich wynosilo tyle samo co ich nominalne mozliwosci (133 MHz) ?

>ani tez zadnego specjalnego chlodzenia.W przypadku drugiego z
> athlonow tego z fsb 266 musial bym juz zmieniac mnoznik

nie rozumiem, dlaczego musialbys zmieniac mnoznik?
po prostu nic bys nie robil,
chyba, ze koniecznie chcialbys go podkrecic

>lub tez zwiekszac
> fsb a nie mam przeciez zbyt dobrych pamieci i chlodzenia

po co ?

--
Roger