Re: p³yta + procesor?

Autor: Tool (demo23_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 15:18:46 MET

Nie pakuj sie w zadnego durona, chyba ze chcesz osiwiec !!!!! Mialem 600
(kolega 650) i oboje mielismy karty Gf2mx200. Wiezal sie na grach. ¯adne
streowniki nie pomog³y! ¯adne 4in1! Koresponowalem z gosciem ze strony
nvidii, który pisal mi co i jak ustawic. Nic. Fifa 2001 wieszala sie w
zaleznosci od ustawien na sterowniku kart(we w³a¶ciwo¶ciach) po 30 sekundach
lub 10 minutach. Jak bylo ustawione tak na 10 minut to mog³em zapomniec o
Q3.
Nadmieniam ze p³yte g³ówn± mialem specjaln± pod durona tj Biostar M7VKB.
Kolega mial plyte Abita (do¶æ dobr± i ...drog±). Mial to samo :))
Poza tym wieszal sie tez w trakcie normalnej pracy winowsa, po prostu obraz
zamiera³ i....wtedy szlag nag³y mnie trafia³.
...aha temperatura procka by³atez dobra.
Tak wiec mimo niskiej ceny calym sercem Ci odradzam to badziewie. Nie wiem
jak celeron, ale przypuszczam ze duzo lepiej,a najbardziej ci radze jakies
Pentium, no ale to troche wiecej kosztuje. Jednak zapomnisz ze komp sie
potrafi wieszac (ja juz prawie zapomnialem - tylko jak slysze nazwê duron to
mn± "trzepe".
Pozdrawiam.
T.

U¿ytkownik "aRKADIUSS" <jarmuzea_at_wsisiz.edu.pl> napisa³ w wiadomo¶ci