Re: chlopaki podpowiedzcie - plz

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 14:44:15 MET

"big_boy" <big_boy_at_wp.pl>, wrote in news:a1s1m0$p3q$1_at_h1.uw.edu.pl:

> potrzeba win xp pl, gdzie go znalezc chm????
> podpowiedzcie plz

W najblizszym sklepie oczywiscie.
Jak nie chce Ci sie wychodzic to mozesz kupic wysylkowo.
www.balta.pl

> mam abita kt7a i zastanawiam sie nad kupnem athlona t birda 1000 z
> fsb200 lub t birda 1000 z fsb266 jak myslicie ktorego lepiej kupic???

Ktory tanszy?

> Ja osobiscie byl bym za tym pierwszym - zmienil bym fsb na 133 i mial
> bym bez problemu 1330Mhz

Przeciez mozesz odblokowac mnoznik.

> zrobilem tak z duronem 600 (6x133=800

Cos go kiepsko krecisz, spokojnie powinien pojsc na 7x133
Zreszta po co wymieniasz procka? Co robisz na kompie?

> napiecie podnioslem o 1V)

Jak bys podniosl napiecie 1V to by procek spalil sie w ciagu sekundy,
zreszta nie widzialem jeszcze plyty na kt133a co by pozowlila podniejsc
napiecie o 1V

> W przypadku drugiego z athlonow tego z fsb 266 musial bym juz zmieniac
> mnoznik lub tez zwiekszac fsb

W pierwszym mnoznik raczej tez bys musial bo nie wiem czy na 100% ot tak
sobie pojdzie na 133MHz

> a nie mam przeciez zbyt dobrych pamieci

Pamieci pc133 przy normalnym ustawieniu 3-3-3 powinny pojsc na 145MHz
spokojnie

> chlodzenia

Jak masz kiepskie chlodzenie to i tak bedziesz je musla wymienic jak
chcesz odpalic athlona 1GHz

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!