Co ile studzic kompa z zepsutym wentylatorem?

Autor: Luckydar (luckydar_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 13:58:13 MET

Pytanie moze glupie, a odpowiedz oczywista - naprawic wentylator. Tylko ze
dzisiaj jest niedziela i nie bardzo mam gdzie, a musze troche na nim
popracowac. Tak wiec zastanawiam sie, jak dlugo moze chodzic bez szkody dla
procka. Mam co prawda radiator (chyba - taki maly wentylatorek na procku),
ale to chyba za malo. Procek to P II 350 Mhz, chipset: Intel 440 BX. I
jeszcze, czy ew. zdjeta obudowa cos pomoze - jesli tak to cala, czy tylko z
jednej strony. Z gory dzieki za sugestie.

Pozdrawiam: Luckydar