Re: jaki CD-ROM?

Autor: jarosław jaszewski (jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 13:40:59 MET

Krzysztof Pawleta wrote:

>Ja teraz też - ale denerwuje mnie (czasem bardzo) brak przycisku
>Play/Next ;-(((

to zalezy kto do czego uzywa CDROMa :-))))
ja np nie uzywam wogole tego przycisku i "zauwazylem" ze go nie ma po
dwoch miesiacach jak gdzies o tym przeczytalem :-))))))

inna sprawa ze nad komputerem mam CD technicsa....
byloby grzechem odtwarzac muzyke audio z kompa :-))))

 jaroslaw jaszewski   D.S. T15 Hades   Politechnika Wroclawska
 mailto:jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl  icq 23771667
 zobacz: http://www.glajty.prv.pl/ by AStek