Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: Alti (altiok_at_wp.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 05:11:58 MET

> "The_EaGle" <theeagle_at_tenbit.pl> naskrobał(a) w

Jak to nie?
Poszukaj troche danych i znajdziesz tak jak ja to zrobilem ze 2 mc temu ze
AMD ma 60pare procent udzialu na rynku amerykanskim.
Niestety linka nie moge podac bo jutro wyjezdzam na tydzien i nie mam czasu
szukac. Ale jak wroce a nikt inny tego nie znajdzie to sam pokopie.
Pozdrawiam.
ps. Nie ma sie co tak cieszyc. AMD moze podniesc ceny. Lepiej utrzymac taka
sytuacje i poczekac az intel zejdzie z cenami adekwatnymi do
wydajnosci.(niestety ich diody termiczne nie sa mnie w stanie przekonac do
zakupu czegos drozszego ale wolniejszego)