Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 12:31:31 MET

Goomich <goomich_at_interia.pl> wrote in

> Raczej do "taniości". Nie oszukujmy sie, ale Polacy nadal kierują sie
> glównie ceną, a zestaw ECS+Duron jest w tym wzgledzie bardzo
> atrakcyjny.

Wiec w ciagu pol roku Polacy zbiednieli na tyle zeby ich nie bylo stac na
Intela? :-)))
Ja natomiast uwazam iz to czas jaki byl potrzebny aby w Polsce przekonano
sie ze tani procesor AMD oznzcza takze LEPSZY procesor AMD.
Nie wierze ze Duron + ECS byl najczesciej kupowana konfiguracja.
Zeby nie bylo niedomowien sam mam celka i mam go tylko dlatego ze zmiana na
Durona pociagala by WIEKSZE wydatki zwiazane z wymiana plyty, pamieci itp.
Na drugim kompie jest K6-2 na plycie Aopena i wszystko dziala bardzo
ladnie. Oczywiscie K6 nie jest podkrecone na celek chodzi ciagle o 40%
szycbiej niz normalnie. Taki wzorst sprzedazy AMD wiaze sie z tym ze firmy
produkujace komputery zaczela umieszczac w swojej ofercie takze PC z AMD.
Do niedawna bylo tak ze zestawy byly pod Intela a AMD bylo jako jedna albo
dwie konfiguracje. W Polsce w ciagu ostatniego roku nastapil WZROST
sprzedazy CPU i Polacy kupili wiecej komputerow niz w latach ubieglych (w
99r bylo lepiej), co swiadczy o tym ze rynek odrabia zaleglosci a ilosc
okolo 1mln sztuk to nie jakas tam Albania. :-)

--
Best regards
 	The EaGle