Re: gdzie kupic obudowy chieftec DA-01WD

Autor: Tomasz Lemiech (szpajder_at_staszic.waw.pl)
Data: Sat 12 Jan 2002 - 20:55:27 MET

Bronek Kozicki <brok_at_rubikon.pl> wrote:
> Action _ma_ certyfikaty "B/66/0482/00" na obudowy Chieftec, 4 modele. Źródło
> tutaj: http://www.action.pl/strony/cerins/certyfikaty.html#Obudowy_Chieftec

Heh, 4 modele, na ok. 40 w ofercie Chiefteca, rotfl.

> . Mnie osobiście interesuje model DX-01W (odpowiednik Antec SX840 bez
> zasilacza; ma rewelacyjne recenzje), który jest certyfikowany. W dalszym
> ciągu będę czekac na dostawy :)

Raz dorwałem jedną taką. Faktycznie jest fajna. Była sprowadzana z Actiona
i... nie dostałem razem z nią takiego czegoś, dzięki czemu można umocować
stację dyskietek w tej pięknej "paszczy" z przodu. Zabawa z dystanserami
zajęła mi parę godzin, a i tak nie jest idealnie. Może to był jednostkowy
przypadek, ale znając różne wybryki Actiona, polecałbym każdemu
sprawdzenie kompletności sprzętu, który się u nich kupuje.

Pozdrawiam,

--
			     	 Tomasz Lemiech (RLU#189399) (TL4681-RIPE)
				     <mailto: szpajder_at_staszic.waw.pl>