Re: gdzie kupic obudowy chieftec DA-01WD

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 10:16:33 MET

"Tomasz Lemiech" <szpajder_at_staszic.waw.pl> wrote:

> Źródło pewne: nie będą ich sprowadzać, jeśli Chieftec się nie weźmie do
> roboty i certyfikatu B nie zrobi (czy ja już tego dziś nie pisałem...?).

Action _ma_ certyfikaty "B/66/0482/00" na obudowy Chieftec, 4 modele. Źródło
tutaj: http://www.action.pl/strony/cerins/certyfikaty.html#Obudowy_Chieftec
. Mnie osobiście interesuje model DX-01W (odpowiednik Antec SX840 bez
zasilacza; ma rewelacyjne recenzje), który jest certyfikowany. W dalszym
ciągu będę czekac na dostawy :)

B.