Re: Tak sobie skladam:)

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 12 Jan 2002 - 20:38:37 MET

[posted and mailed]

Gryf <gryfmz_at_wp.pl>, wrote in news:a1ptb6$j2k$1_at_news.tpi.pl:

> Tak sobie mysle, ze najwyzsza pora zmienic juz sprzet.

Co robisz na kompie?

> Od prawie dwoch lat jade niezmiennie na c433 i zaczyna byc juz troche
> za wolno.

Jaka plyte masz moze wystarczy przejscowka i nowy procesor.

> DDRAM 128 MB KINGSTON 210,00 zł

Co bys nie robil _malo_ ramu.
Zamiast msi wez shuttle ak31-2 100zl tansza dolozysz 50zl i masz na ram.
Zrezta po co Ci kingstony, za samsanugi zaplacisz mniej, a sa lepsze.

> Obawiam sie troche plyty. Zbyt wiele pochlebnych recezji to ona na
> grupie nie zbiera.

Znowu malo ramu.
Wez wolniejszy procek a wiecej ramu.

> Co do wiatraczka to nie mam zielonego pojecia jaki kupic pod tego
> celka.

Do celka w sumie wystarczy bylo co :-) Ogolnie zestaw na celeronie bedzie
cichszy. Jak chcesz kupowac celerona to najlepiej 800MHz stepping cD0
(1,75V), prawie kazdy idzie na magistali 1066MHz a przy odrobinie
szczescia wiecej.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!