Re: Tak sobie skladam:)

Autor: Hawlik (hawlik_at_o2.pl)
Data: Sat 12 Jan 2002 - 22:05:43 MET

> Ceny za cennikiem WGK z 5-6 01 2002
>
> Zestaw1
> MSI 6380 PRO2 KT266A ATA100 DDR 570,00 zł
> AMD Duron 1000 FSB200 290,00 zł
> DDRAM 128 MB KINGSTON 210,00 zł
> Titan D5TB 30,00 zł
> Razem 1100

Wez plytke shuttle ak31-2 zlozylem 3 zestawy i uwazam, ze jest naprawde
super (za swoja cene) oszczedzisz i bedzie na wiecej ram-u bo 128 to
stanowczo za malo! Generalnie jak skladac dobry komp to 256 to punkt
wyjscia.

a pozatym to kup sobie uzywany np. 700 jak trawisz to i za 120zł kupisz.
Pozbierasz troche i za miesiac czy dwa kupisz sobie jakiegoa A XP. Wtedy
bedziesz mial i dobra plytei super proca .....
> zestaw2
> ECS K7S5A SIS735 DDR S.A 300,00 zł
> AMD Athlon XP 1500+ 580,00 zł
> DDRAM 128 MB KINGSTON 210,00 zł
> Titan D5TB 30,00 zł
> Razem 1120
> Obawiam sie troche plyty. Zbyt wiele pochlebnych recezji to ona na grupie
> nie zbiera.

ale wbrew pozorom nie jest taka zla. plyta jest tania i jak nie ma kasy to
mozna ja wziac. jest warta swojej ceny -to jest pewne!

pozdr. tomek