Re: PPGA i FCPGA - pytanie troszke lamerskie

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Sat 12 Jan 2002 - 19:35:28 MET

"gruby" <kelly_zn_at_poczta.onet.pl> wystukał
(news:a1mbdm$8ua$1_at_news.tpi.pl):

> Czyli jednym slowem lepiej poszukac, ehhh, PIII na slot 1, a ten
> 'okazyjny' procek sobie odpuscic - szkoda. Obecnie licze kazda
> zlotówe. W tej chwili siedze w pracy, a opisywany komp mam w domu
> wiec nie moge sprawdzic, ale:
> 1. Na 100 % mam przejsciówkę - wczoraj rozbieralem i mialem bebechy
> w lapach.
> 2. Na 90 % przy starcie kompa wywala mi 450 MHz, nie raz sie na to
> gapilem jak zaba na piorun. Prawdopodobnie jest to przetaktowany
> Cel na 100 FSB bo plyta na to pozwala (nie wiem czy ze strony
> procka jest to mozliwe).

Troche to nie pasuje - 300 byly produkowane tylko jako Slot1 i
wiekszosc chodzila na 450 bez problemow. Szybsze niz 333 byly na ogol
PPGA (nie wszystkie). Ale to niewazne, czy masz przejsciowke, czy nie
masz, i tak to sie bardzo oplaca - duzy przyrost mocy, przejsciowka to
ok. 25 zl+cena proca to razem 175 zl, nic tanszego nie znajdziesz (sam
bym chetnie kupil za tyle).
Pozdrawiam
Egghead