Re: PPGA i FCPGA - pytanie troszke lamerskie

Autor: gruby (kelly_zn_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 10:46:29 MET

Witam

> Krzysiek <silverman_at_go2.pl> wystukał
> (news:Xns919363FC5D2E0silvermango2pl_at_213.25.200.9):

> Chyba nie... Ale jest overclocker.
> A wracajac do pytania - jezezli masz PGA to musisz zmienic przejsciowke
> na Slot1->FCPGA.
> BTW. Nie bylo Celerona 450. Albo 433, albo 466, ew. tak krecily sie
> Celerony 300, ale te byly na Slot1. Moze w ogole nie masz przejsciowki?
> Pozdrawiam
> Egghead

Czyli jednym słowem lepiej poszukać, ehhh, PIII na slot 1, a ten 'okazyjny'
procek sobie odpuścić - szkoda. Obecnie liczę każdą złotówę.
W tej chwili siedzę w pracy, a opisywany komp mam w domu więc nie mogę
sprawdzić, ale:
1. Na 100 % mam przejściówkę - wczoraj rozbierałem i miałem bebechy w
łapach.
2. Na 90 % przy starcie kompa wywala mi 450 MHz, nie raz się na to gapiłem
jak żaba na piorun. Prawdopodobnie jest to przetaktowany Cel na 100 FSB bo
płyta na to pozwala (nie wiem czy ze strony procka jest to możliwe).

gruby_2
kelly_zn_at_poczta.onet.pl