Re: Piszczy

Autor: Piteq (Piteq_at_pro.onet.pl)
Data: Sat 12 Jan 2002 - 16:22:26 MET

Użytkownik "Baltazar Bieniek" <bazio_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> ^^^^^^^^^
> dziwne ja zawsze myslalem ze glosniczki sa w drukarce : P
> wysokiej częstotliwości.
> czyli z glosniczka systemowego
Monitorki, zwłaszcza te starsze i nieco zużyte, potrafią wydawać sobie różne
i różniste dźwięki od cichego brzęczenia i piszczenia po trzaski
(szczególnie przy zmianie rozdzielczości) dlatego odrazu się zatrzegłem,
zeby uniknąć porad typu: "wyłącz monitor i posłuchaj" od bardziej
kompetentych od Ciebie użytkowników, tym niemniej gratuluje poczucia
chumoru. A tak na marginesie w swoim czasie miałem drukarkę z
łośniczkiem - piskiem sygnalizowała brak papieru, zacięcie itd. była to
igłówka bodajże f-my Star.
kłaniam się
 Piotrek