Re: Grzejący się Athlon 1.0 GHz

Autor: WielkoDuch (wielkoduch_at_go2.pl)
Data: Sat 12 Jan 2002 - 15:08:38 MET

Witam

: 55 st.,na "luzie"50-52 st,a na maxa obciążony 58-59 st.
: I akcja jest taka,że mam słynnego Titana D5TB i wszyscy się nim
: zachwycają,że Athlony chodzą z nim na 30-40 stopni.
: Wiem,że temperatura 55 stopni nie jest najgorsza,ale blisko już do
: granicy,ale dziwna jest ta sprawa że ja mam taką,a wszyscy inni na tym
samym
: procku(albo i szybszym)i wiatraku o 15 stopni mniej!Można coś z tym
: zrobić,czy mam liczyć na szczęście że mi sie nie zjara procek?Bo żeby
: obniżyć o 15 stopni,to musze kupić wypasniony wiatrak,a nie mam siana na
to!

Obejrz sobie DOKŁADNIE prześwit pod radiatorem po założeniu. Bez pasty wsuń
kartkę papieru :))
Ja po założeniu Titana looknąłem sobie przez przypadek, i co ? Troszkę się
zdziwiłem. Radiator szedł totalnie pod kątem nie dotykając rdzenia proca !
Pomogło podklejenie podkładek na wcięciu, tam gdzie podstawka jest wyższa.
Wtedy się dopiero wyrównał i zniżył do rdzenia. Teraz Athlon 1G chodzi na
35-40 Celsjuszów.

Pozdrowionka
WielkoDuch