Re: Samsung 19" 959NF

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 12 Jan 2002 - 13:28:21 MET

"Z. Sokolowski" <soko_at_liwest.at> wrote in message

> Mam ten monitor od ok. miesiaca,
> obraz jest perfekt .
> zmiany koloru itd.. sa mozliwe - ,

rowniez posiadam powyzszy monitor od ok. miesiaca (jakos wtedy pojawil sie
na rynku;) i tez jestem zadowolony, jest b. duzo parametrow do ustawiania,
wszystkie mozna zmieniac z poziomu programu pod windowsy przez kabelek usb,
obraz idealny, i oczywiscie kineskop ozdobiony 2 kreskami, ktore jak sie
przyjrze i o nich pomysle, to je widze (i tylko wtedy)

pzdr
Zbyszek