Re: Przystawka do slajdow!!!

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Sat 12 Jan 2002 - 01:13:51 MET

On Fri, 11 Jan 2002 18:20:08 +0100, "KarolGT" <KarolGT_at_interia.pl>
wrote:

>Jak w temacie - jak zrobic takie cos, slyszalem (chyba nawet na tej grupie)
>ze jest jakas strona na ktorej jest to dokladnie opisane, a moze komus juz
>udalo sie troche pokombinowac i zaoszczedzic w ten spsob 250 zl?
>Z gory dziekuje za wszystkie propozycje.
widzialem domowe rozwiazenie dla mojego microteka - stardzy model scsi
do skanowania slajdow trzeba bylo przygotowac kawalek grubszej tektury
zaslaniajacej cala szybke z otworem na slajd, przylozyc slajd jakas
matowa przezroczysta szybka - dla bardziej rownomiernego rozlozenia
swiatla i oswietlic to z gory swietlowka, ale nie za mocna gdyz
inaczej nie bedzie widac obrazu tylko "biala dziure"
bedziesz musial poeksperymentowac z ustawieniami przy skanowaniu
ps do mojego skanera przystawka do slajdow ciagle kosztuje 249$!!!