Re: Neostrada w sieci lokalnej

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Sat 12 Jan 2002 - 00:56:29 MET

On Fri, 11 Jan 2002 10:48:41 +0100, "janfuture6" <janfuture6_at_box43.pl>
wrote:

>Zainstalowałem Neostradę. Nie powiem znośnie pracuje. Facet który to
>przyniósł powiedział że aby mieć dostęp do Internetu przez to muszę mieć
>router lub postawić serwerek. Niestety mam 98se (i NIESTETY tak musi
>zostać).
>Testowo podłączyłem neostradę do haba i o dziwo na wszystkich komputerach
>jest internet - z tym tylko że trzeba przechodzić na każdym z nich proces
>logowania (te sam użytkownik i chasło).
>
>Czy zna ktoś sposób by po odpaleniu windy proces logowania wykonał się
>automatycznie??
>
>Z góry wszystkim dziękują.

> [...]
chodzic chodzi i pewnie szybko przestanie gdyz prawdopodobnie zamkna
twoje konto gdy zobacza ile kart sieciowych (kazda ma swoj adres)
podpina sie pod jednego uzytkownika
facet ma racje jedyne rozsadne wyjscie to router (ten ma swoj numer
MAC widoczny dla serwera) lub wlasny serwer (tylko jedna karta
sieciowa widoczna na zewnatrz)