Neostrada w sieci lokalnej

Autor: janfuture6 (janfuture6_at_box43.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 10:48:41 MET

Zainstalowałem Neostradę. Nie powiem znośnie pracuje. Facet który to
przyniósł powiedział że aby mieć dostęp do Internetu przez to muszę mieć
router lub postawić serwerek. Niestety mam 98se (i NIESTETY tak musi
zostać).
Testowo podłączyłem neostradę do haba i o dziwo na wszystkich komputerach
jest internet - z tym tylko że trzeba przechodzić na każdym z nich proces
logowania (te sam użytkownik i chasło).

Czy zna ktoś sposób by po odpaleniu windy proces logowania wykonał się
automatycznie??

Z góry wszystkim dziękują.

Pozdrawiam. Piotr